Primer cap de setmana de funcions de "Los niños tontos" al Círcol Maldà


El nou espectacle de la companyia Cos de Lletra es va estrenar divendres 5 d'octubre al Círcol Maldà, inaugurant la temporada 2012-2013 d'aquest teatre barceloní, que va reobrir les seves portes després de quatre mesos tancat per reformes.

"Los niños tontos", d'Ana María Matute, va commoure el públic amb l'aspra dolcesa dels seus mots i amb la profunditat sòbria dels seus intèrprets. Els espectadors d'aquestes primeres funcions van destacar l'eficaç senzillesa de la posada en escena -que els va fer arribar sense traves el text original- i van quedar corpresos per l'emotivitat continguda d'aquest espectacle. A més, van poder gaudir d'una petita selecció fotogràfica de Hermanos Mayo i de Jordi R. Renom.

Al llarg d'aquesta setmana continuen les representacions de dimecres a divendres a les 21h, dissabte a les 19h i a les 21h, i diumenge a les 19h. Reserva d'entrades al telèfon 93 304 39 99.

***

El nuevo espectáculo de la compañía Cos de Lletra se estrenó el viernes 5 de octubre en el Círcol Maldà, inaugurando la temporada 2012-2013 de este teatro barcelonés, que reabrió sus puestras tras cuatro meses cerrado por reformas.

"Los niños tontos", de Ana María Matute, conmovió al público con la áspera dulzura de sus palabras y con la profundidad sobria de sus intérpretes. Los espectadores de estas primeras funciones destacaron la eficaz sencillez de la puesta en escena -que les hizo llegar sin trabas el texto original- y quedaron cautivados por la emotividad contenida de este espectáculo. Además, pudieron disfrutar de una pequeña selección fotográfica de Hermanos Mayo y de Jordi R. Renom.

A lo largo de esta semana continúan las representaciones de miércoles a viernes a las 21h, sábado a las 19h y a las 21h, y domingo a las 19h. Reserva de entradas en el teléfono 93 304 39 99.



Fotos de "Los niños tontos": Jordi R. Renom